— NA CO SE ZAMĚŘUJI PŘI SERVISU KOLA —

Na kolo se vždy dívám jako na funkční celek. Informace o stavu kola od zákazníka jsou pro mě důležité, ale celé kolo podrobuji důkladné prohlídce a volím optimální způsob opravy. Uvedu příklad. Pokud opravuji brzdy a vidím, že má ráfek tzv. osmu tak jej rovnou vycentruji, protože to dává smysl. K čemu je kolo, které sice bude brzdit, ale házet?  Pokud se bude jednat o rozsáhlejší zásah, tak jej budu s vámi předem konzultovat, protože některé opravy je lepší spojit a neodkládat. Více o jednotlivých úkonech se dočtete v záložce SERVIS


1. Kontrola rámu, svárů, sedlovky
2. Kontrola výpletu
3. Kontrola ráfků


4. Funkčnost a opotřebení brzd
5. Opotřebení  převodníku a středového složení
6. Kontrola funkčnosti vidlice


7. Opotřebení plášťů
8. Opotřebení řeťězu
9. Kontrola doplňků-osvětlení, odrazky, zvonek.